Ο Παγκόσμιος Ιστός ξεπέρασε στην Ευρώπη τα έντυπα μέσα ως πηγή ειδήσεων και περιεχομένου επικαιρότητας, δείχνει νέα μελέτη.
Κατά μέσο όρο, οι Ευρωπαίοι περνούν τέσσερις ώρες την εβδομάδα σερφάροντας στο Διαδίκτυο και μόνο τρεις ώρες διαβάζοντας εφημερίδες και περιοδικά, αναφέρει η έκθεση της εταιρείας ερευνών JupiterResearch, με τίτλο «Ευρωπαϊκή Έρευνα Καταναλωτικής Ζήτησης Μέσων 2006».
«Το γεγονός ότι η χρήση του Διαδικτύου ξεπέρασε τη χρήση του Τύπου είναι σημαντικό ορόσημο για την καθιέρωση του Διαδικτύου στο μείγμα των ευρωπαϊκών μέσων» σχολιάζει ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Μαρκ Μάλιγκαν.
Πηγή:
www.in.gr